Hammersley Martyn
( ilość produktów: 9 )
Super cena
Routledge Revivals - Hammersley Martyn
270,33 zł/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 256,94 zł/1szt.+5%Cena regularna: 272,19 zł/1szt.-1%
- Autorzy:
Super cena
Dilemma Qualitative Method - Hammersley Martyn
388,40 zł/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 368,88 zł/1szt.+5%Cena regularna: 391,45 zł/1szt.-1%
- Autorzy:
Super cena
Media Bias in Reporting Social Research? - Hammersley Martyn
331,74 zł/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 314,94 zł/1szt.+5%Cena regularna: 334,22 zł/1szt.-1%
- Autorzy:
Super cena
Taking Sides in Social Research - Hammersley Martyn
375,23 zł/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 356,00 zł/1szt.+5%Cena regularna: 378,15 zł/1szt.-1%
- Autorzy:
Super cena
Methodological Concepts - Hammersley Martyn
277,92 zł/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 263,89 zł/1szt.+5%Cena regularna: 279,85 zł/1szt.-1%
- Autorzy:
Super cena
Routledge Revivals - Hammersley Martyn
269,33 zł/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 256,14 zł/1szt.+5%Cena regularna: 271,18 zł/1szt.-1%
- Autorzy:
Super cena
What's Wrong With Ethnography? - Hammersley Martyn
388,98 zł/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 369,26 zł/1szt.+5%Cena regularna: 392,04 zł/1szt.-1%
- Autorzy:
Super cena
Educational Research, Policymaking and Practice - Hammersley Martyn
371,76 zł/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 352,65 zł/1szt.+5%Cena regularna: 374,64 zł/1szt.-1%
- Autorzy:
Super cena
Questioning Qualitative Inquiry - Hammersley Martyn
371,16 zł/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 352,19 zł/1szt.+5%Cena regularna: 374,04 zł/1szt.-1%
- Autorzy: