! DOSTAWA DO DPD PICKUP, ŻABKA, KAUFLAND, DINO, SHELL TYLKO ZA 3,33 ZŁ !
Darmowa dostawa od 199,00 zł

Książki o marketingu

( ilość produktów: 153 )

Książki - Marketing : Popularnonaukowe

Marketing książki

W bogatym asortymencie naszej księgarni internetowej Matfel można znaleźć wiele zróżnicowanych artykułów, w tym również książki o marketingu. Jeśli prowadzisz własną firmę i chciałbyś zwiększyć jej sprzedaż albo pracujesz jako specjalista w firmie marketingowej lub chciałbyś dopiero podjąć pracę w tym zawodzie i dlatego chcesz dowiedzieć się jak skutecznie poprawić wizerunek przedsiębiorstwa i zwiększyć rozpoznawalność danej marki wśród konsumentów - doskonale trafiłeś! Skuteczną wiedzę i porady znajdziesz oferowanych przez nas pozycjach książkowych - wystarczy dobra książka o marketingu, którą opracowali specjaliści, by w krótkim czasie zwiększyć sprzedaż i zdobyć nowych klientów. Jeśli chcesz zadbać o marketing - książki, które znajdują się w tej kategorii pomogą Ci podczas pracy.


Co można znaleźć w marketing książki?

Marketing powstał na początku XX wieku, kiedy przedsiębiorstwa zrozumiały, że klienci chcą wybierać znane, szeroko dostępne i stosunkowo tanie artykuły. Marketing bardzo się zmienił od tamtego czasu i dziś wielu osobom kojarzy się z reklamami. Jednak marketing książki uzmysławiają, że promocja to nie wszystko. Najlepsze książki, które warto przeczytać, pokazują, że dla klienta liczą się nie tylko reklamy i same produkty, które nabywają. Na zadowolenie konsumenta wpływa również: szybkość przesyłki, a więc także praca księgowości czy magazynu itd.


Co to jest marketing?

Marketing to dziedzina interdyscyplinarna, co oznacza tyle, że w jej skład wchodzi kilka innych, między innymi takich jak psychologia, socjologia, etnografia i ekonomia. Marketing stosuje wiele zróżnicowanych narzędzie oraz technik, które są związane z promocją, ale również i z artykułami, dystrybucją czy cenami itd. Niezwykle ważne jest opracowanie odpowiedniej strategii marketingowych, które obejmują również między innymi badania marketingowe. Dobra książka o marketingu wyraźnie zaznacza, że tego rodzaju działania pozwalają zbadać to, kto jest grupą odbiorczą danego produktu/danych produktów i jakie są oczekiwania konsumentów. Wśród najlepszych książek o tej tematyce można znaleźć pozycje poświęcone wyłącznie temu jednemu zagadnieniu. Można się z nich dowiedzieć - co to jest próba badawcza i jak się ją wylicza, jak powinien wyglądać odpowiednio przygotowany kwestionariusz badawczy, jakich błędów należy się wystrzegać itd. W marketing książki można znaleźć również wiele innych informacji, na przykład na temat tego, czym jest strategia cenowa, jaki wpływ na sprzedaż ma zmiana cen, co jest istotne w marketingu itd.


Dobry produkt a promocja

Nawet dobry produkt potrzebuje odpowiedniej promocji, aby konsumenci mogli się o nim dowiedzieć. Dziś w sklepach klienci mają ogromny wybór, trzeba więc w jakiś sposób zachęcić ich do danych artykułów. Aby dowiedzieć się jak to zrobić należy sięgać po książki o marketingu.


Marketing internetowy książka

Marketing może przybierać różne formy, do najpopularniejszych należy obecnie marketing internetowy. Książka o takim rozwiązaniu wyjaśnia na czym polega pozycjonowanie czy też reklama w Google i na Facebooku, a także w jaki sposób powinno się zadbać o promocję w mediach społecznościowych, jak stworzyć strategię zgodne z zasadami marketingu treści online itd. Warto zauważyć, że marketing książki to cenne zbiory pełne rad i wskazówek umożliwiających wejście w świat reklamy i promocji.

Istnieje wiele zróżnicowanych technik marketingowych, o których wspominają marketing książki oferowane w naszej księgarni internetowej. Zastanów się dobrze, jak powinna wyglądać promocja Twoich produktów i sprawdź nasze asortyment - najlepsza książka o marketingu dostarcza wiedzy i wyjaśnia jak powinno się zadbać o promocję.

Zaufane Opinie IdoSell
4.82 / 5.00 11382 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-12-21
Super szybko !
2024-12-21
Wszystko super i ekspresowo :)
pixel