Książki o marketingu
( ilość produktów: 163 )Książki - Marketing : Popularnonaukowe

Marketing banku - Jacek Grzywacz
- Autorzy:

Co chce wiedzieć klient? + Pisz Publikuj Działaj - Sheridan Marcus

Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko - Jim Edwards
- Autorzy:

SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych - Ewelina Podrez-Siama
- Autorzy:

Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego w.2 - Marta Makowska
- Autorzy:

B2B E-commerce - Justyna Skorupska, Piotr Truszkowski
- Autorzy:

Nieformalna komunikacja między konsumentami za... - Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka
- Autorzy:

Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych - Magdalena Kowalska
- Autorzy:

Internacjonalizacja przedsiębiorstw a procesy... - Jerzy Różański, Nataliya Voytovych
- Autorzy:

Strategiczne podejście do działania w social med. - Anna Ledwoń
- Autorzy:

Marketing usług zdrowotnych - Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska
- Autorzy:

Ciemna strona marketingu - Jarosław Woźniczka
- Autorzy:

Personal branding w.2 - Anna Kowal-Orczykowska
- Autorzy:

Ekonomia behawioralna w konstrukcji systemów... - Wojciech Sieczkowski
- Autorzy:

Promocja usług w.3 - Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft

Przyczepne historie + Pstryk PAKIET 4 Heath Heath - Heath Chip, Dan Heath

Influencer Marketing - Anna Łaszkiewicz
- Autorzy:

Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym - Anna Rogala, Bogna Pilarczyk
- Autorzy:

Marketing relacji - teoria i praktyka w.4 - Maciej Mitręga
- Autorzy:

Nowe 4P marketingu - ludzie, procesy, programy.. - Wioleta Dryl, Tomasz Dryl, Urszula Kęprowska

Biblia content marketingu - Dariusz Puzyrkiewicz
- Autorzy:

Zasada najniższej energii. Dlaczego nam się nie... - Michał Słotwiński
- Autorzy:

Pisz. Publikuj. Działaj. Jak tworzyć skuteczne treści w internecie - Klaudyna Maciąg
- Autorzy:

MBA w dziesięć dni - Steven A. Silbiger
- Autorzy:

Liczby się liczą, Chip Heath PAKIET 4 - Heath Chip

Metody zdobywania klientów - Jan M. Fjor
- Autorzy:

Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy - Opracowanie zbiorowe
- Autorzy:

Content marketing. Od strategii do efektów - Justyna Bakalarska-Stankiewicz
- Autorzy:

Semiotyka w marketingu. Jak badać znaki, symbole i kody rynku - Krzysztof Polak
- Autorzy:

Art branding 2 - Igor Gałązkiewicz
- Autorzy:
Marketing książki
W bogatym asortymencie naszej księgarni internetowej Matfel można znaleźć wiele zróżnicowanych artykułów, w tym również książki o marketingu. Jeśli prowadzisz własną firmę i chciałbyś zwiększyć jej sprzedaż albo pracujesz jako specjalista w firmie marketingowej lub chciałbyś dopiero podjąć pracę w tym zawodzie i dlatego chcesz dowiedzieć się jak skutecznie poprawić wizerunek przedsiębiorstwa i zwiększyć rozpoznawalność danej marki wśród konsumentów - doskonale trafiłeś! Skuteczną wiedzę i porady znajdziesz oferowanych przez nas pozycjach książkowych - wystarczy dobra książka o marketingu, którą opracowali specjaliści, by w krótkim czasie zwiększyć sprzedaż i zdobyć nowych klientów. Jeśli chcesz zadbać o marketing - książki, które znajdują się w tej kategorii pomogą Ci podczas pracy.
Co można znaleźć w marketing książki?
Marketing powstał na początku XX wieku, kiedy przedsiębiorstwa zrozumiały, że klienci chcą wybierać znane, szeroko dostępne i stosunkowo tanie artykuły. Marketing bardzo się zmienił od tamtego czasu i dziś wielu osobom kojarzy się z reklamami. Jednak marketing książki uzmysławiają, że promocja to nie wszystko. Najlepsze książki, które warto przeczytać, pokazują, że dla klienta liczą się nie tylko reklamy i same produkty, które nabywają. Na zadowolenie konsumenta wpływa również: szybkość przesyłki, a więc także praca księgowości czy magazynu itd.
Co to jest marketing?
Marketing to dziedzina interdyscyplinarna, co oznacza tyle, że w jej skład wchodzi kilka innych, między innymi takich jak psychologia, socjologia, etnografia i ekonomia. Marketing stosuje wiele zróżnicowanych narzędzie oraz technik, które są związane z promocją, ale również i z artykułami, dystrybucją czy cenami itd. Niezwykle ważne jest opracowanie odpowiedniej strategii marketingowych, które obejmują również między innymi badania marketingowe. Dobra książka o marketingu wyraźnie zaznacza, że tego rodzaju działania pozwalają zbadać to, kto jest grupą odbiorczą danego produktu/danych produktów i jakie są oczekiwania konsumentów. Wśród najlepszych książek o tej tematyce można znaleźć pozycje poświęcone wyłącznie temu jednemu zagadnieniu. Można się z nich dowiedzieć - co to jest próba badawcza i jak się ją wylicza, jak powinien wyglądać odpowiednio przygotowany kwestionariusz badawczy, jakich błędów należy się wystrzegać itd. W marketing książki można znaleźć również wiele innych informacji, na przykład na temat tego, czym jest strategia cenowa, jaki wpływ na sprzedaż ma zmiana cen, co jest istotne w marketingu itd.
Dobry produkt a promocja
Nawet dobry produkt potrzebuje odpowiedniej promocji, aby konsumenci mogli się o nim dowiedzieć. Dziś w sklepach klienci mają ogromny wybór, trzeba więc w jakiś sposób zachęcić ich do danych artykułów. Aby dowiedzieć się jak to zrobić należy sięgać po książki o marketingu.
Marketing internetowy książka
Marketing może przybierać różne formy, do najpopularniejszych należy obecnie marketing internetowy. Książka o takim rozwiązaniu wyjaśnia na czym polega pozycjonowanie czy też reklama w Google i na Facebooku, a także w jaki sposób powinno się zadbać o promocję w mediach społecznościowych, jak stworzyć strategię zgodne z zasadami marketingu treści online itd. Warto zauważyć, że marketing książki to cenne zbiory pełne rad i wskazówek umożliwiających wejście w świat reklamy i promocji.
Istnieje wiele zróżnicowanych technik marketingowych, o których wspominają marketing książki oferowane w naszej księgarni internetowej. Zastanów się dobrze, jak powinna wyglądać promocja Twoich produktów i sprawdź nasze asortyment - najlepsza książka o marketingu dostarcza wiedzy i wyjaśnia jak powinno się zadbać o promocję.