Książki o marketingu
( ilość produktów: 153 )Książki - Marketing : Popularnonaukowe
PAK Biblia content marketingu + Biblia copywritingu Dariusz Puzyrkiewicz - Dariusz Puzyrkiewicz
Marketing 6.0. Przyszłość jest immersyjna - Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Atrakcyjność Polski, Mazowsza i Warszawy - red. Ireneusz Michałków, Waldemar Piórek
Strategiczny brand marketing - Jarek Szczepański
- Autorzy:
Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla... - Raja Rajamannar
- Autorzy:
Mentalna gra na giełdzie - Jared Tendler, M.S.
- Autorzy:
Kompendium wiedzy o targach i wystawach - Marcin Gębarowski
- Autorzy:
Zbuduj przyszłość swojej marki - Anna Ledwoń
- Autorzy:
9 praw marketingu B2B - Michał Szermelek
- Autorzy:
Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier.. - Paweł Tkaczyk
- Autorzy:
Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia w.2 - Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska
- Autorzy:
Data driven marketing - Adrian Andrzejczyk
- Autorzy:
Rób markę! Zaprojektuj, stwórz i zwiększ jej siłę - Jarosław Szczepański
- Autorzy:
Bajki Dalekiego Wschodu dla menedżerów BR - Marek Bugdol
- Autorzy:
Ty w social mediach - Marcin Żukowski
- Autorzy:
Twoja firma w social mediach - Marcin Żukowski
- Autorzy:
Projektowanie komunikacji, czyli communication... - red. Kamil Olendra
- Autorzy:
Wideotwórca. Jak tworzyć filmy w social mediach - Anna Oszajca
- Autorzy:
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach.. - Dariusz Puzyrkiewicz
- Autorzy:
Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach... - Adrian Prościak
- Autorzy:
Marketing 5.0 + Najpierw rzeczy najważniejsze - Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Neuronauka konsumencka - Barbara Wąsikowska
- Autorzy:
Mind hacking - Marcin Cichocki
- Autorzy:
Co chce wiedzieć klient? + Pisz Publikuj Działaj - Sheridan Marcus
Semiotyka w marketingu - Krzysztof Polak, Marzena Żurawicka
- Autorzy:
Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko - Jim Edwards
- Autorzy:
SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych - Ewelina Podrez-Siama
- Autorzy:
Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego w.2 - Marta Makowska
- Autorzy:
B2B E-commerce - Justyna Skorupska, Piotr Truszkowski
- Autorzy:
Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych - Magdalena Kowalska
- Autorzy:
Marketing książki
W bogatym asortymencie naszej księgarni internetowej Matfel można znaleźć wiele zróżnicowanych artykułów, w tym również książki o marketingu. Jeśli prowadzisz własną firmę i chciałbyś zwiększyć jej sprzedaż albo pracujesz jako specjalista w firmie marketingowej lub chciałbyś dopiero podjąć pracę w tym zawodzie i dlatego chcesz dowiedzieć się jak skutecznie poprawić wizerunek przedsiębiorstwa i zwiększyć rozpoznawalność danej marki wśród konsumentów - doskonale trafiłeś! Skuteczną wiedzę i porady znajdziesz oferowanych przez nas pozycjach książkowych - wystarczy dobra książka o marketingu, którą opracowali specjaliści, by w krótkim czasie zwiększyć sprzedaż i zdobyć nowych klientów. Jeśli chcesz zadbać o marketing - książki, które znajdują się w tej kategorii pomogą Ci podczas pracy.
Co można znaleźć w marketing książki?
Marketing powstał na początku XX wieku, kiedy przedsiębiorstwa zrozumiały, że klienci chcą wybierać znane, szeroko dostępne i stosunkowo tanie artykuły. Marketing bardzo się zmienił od tamtego czasu i dziś wielu osobom kojarzy się z reklamami. Jednak marketing książki uzmysławiają, że promocja to nie wszystko. Najlepsze książki, które warto przeczytać, pokazują, że dla klienta liczą się nie tylko reklamy i same produkty, które nabywają. Na zadowolenie konsumenta wpływa również: szybkość przesyłki, a więc także praca księgowości czy magazynu itd.
Co to jest marketing?
Marketing to dziedzina interdyscyplinarna, co oznacza tyle, że w jej skład wchodzi kilka innych, między innymi takich jak psychologia, socjologia, etnografia i ekonomia. Marketing stosuje wiele zróżnicowanych narzędzie oraz technik, które są związane z promocją, ale również i z artykułami, dystrybucją czy cenami itd. Niezwykle ważne jest opracowanie odpowiedniej strategii marketingowych, które obejmują również między innymi badania marketingowe. Dobra książka o marketingu wyraźnie zaznacza, że tego rodzaju działania pozwalają zbadać to, kto jest grupą odbiorczą danego produktu/danych produktów i jakie są oczekiwania konsumentów. Wśród najlepszych książek o tej tematyce można znaleźć pozycje poświęcone wyłącznie temu jednemu zagadnieniu. Można się z nich dowiedzieć - co to jest próba badawcza i jak się ją wylicza, jak powinien wyglądać odpowiednio przygotowany kwestionariusz badawczy, jakich błędów należy się wystrzegać itd. W marketing książki można znaleźć również wiele innych informacji, na przykład na temat tego, czym jest strategia cenowa, jaki wpływ na sprzedaż ma zmiana cen, co jest istotne w marketingu itd.
Dobry produkt a promocja
Nawet dobry produkt potrzebuje odpowiedniej promocji, aby konsumenci mogli się o nim dowiedzieć. Dziś w sklepach klienci mają ogromny wybór, trzeba więc w jakiś sposób zachęcić ich do danych artykułów. Aby dowiedzieć się jak to zrobić należy sięgać po książki o marketingu.
Marketing internetowy książka
Marketing może przybierać różne formy, do najpopularniejszych należy obecnie marketing internetowy. Książka o takim rozwiązaniu wyjaśnia na czym polega pozycjonowanie czy też reklama w Google i na Facebooku, a także w jaki sposób powinno się zadbać o promocję w mediach społecznościowych, jak stworzyć strategię zgodne z zasadami marketingu treści online itd. Warto zauważyć, że marketing książki to cenne zbiory pełne rad i wskazówek umożliwiających wejście w świat reklamy i promocji.
Istnieje wiele zróżnicowanych technik marketingowych, o których wspominają marketing książki oferowane w naszej księgarni internetowej. Zastanów się dobrze, jak powinna wyglądać promocja Twoich produktów i sprawdź nasze asortyment - najlepsza książka o marketingu dostarcza wiedzy i wyjaśnia jak powinno się zadbać o promocję.