Medioznawstwo - Książki
( ilość produktów: 83 )Książki - Medioznawstwo : Popularnonaukowe
Andrespol i okolice w dawnej prasie - Bartłomiej Jankiewicz
- Autorzy:
Świat przedstawiony. Sposoby kreowania... - Marcin Piechocki
- Autorzy:
Tożsamość w wieku informacji. Media. Internet.. - red. Krystyna Doktorowicz
- Autorzy:
Elementy technologii telewizyjnej + DVD + CD - Marek Uhma
- Autorzy:
Kryzys z przekazach medialnych - Rafał Leśniczak, Krzysztof Stępniak
- Autorzy:
Media, wersja beta - Mirosław Filiciak
- Autorzy:
"Wieści" reduta Stanisława Słupka - Jerzy Gawroński
- Autorzy:
Teoretyczne zagadnienia bibliologii oraz... - red. Elżbieta Gondek
- Autorzy:
Media, czyli głupiego widać - 104 diagnozy - Jacek Dąbała
- Autorzy:
Transmedialne i multimodalne narracje i dyskursy.. - red. Inga Kawka, Wojciech Prażucha, Magdalena Śla
Poezja (meta)fizyczna. Materialność w twórczości.. - Joanna Soćko
- Autorzy:
Filozofia techniki w dobie nowych mediów - Andrzej Kiepas
- Autorzy:
Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie... T. 2 - red. Marek Mazur, Monika Kornacka-Grzonka
Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie... T.1 - red. Stanisław Michalczyk, Katarzyna Brzoza
Kawa czy herbata? Pierwszy telewizyjny program... - Ewelina Tyc
- Autorzy:
Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. - red. Krystyna Doktorowicz
- Autorzy:
Aplikacja mobilna jako zjawisko kulturowe - Barbara Orzeł
- Autorzy:
Media społecznościowe T.1 Dialog... - red. Krystyna Doktorowicz
- Autorzy:
Znaczenie mediów społecznościowych dla samooceny.. - Karina Leksy
- Autorzy:
Sztuka mediów. O świadomości gatunkowej... - Magdalena Ślawska
- Autorzy:
Ormiańsko-turecki konflikt 1915 roku we... - Grair Magakian
- Autorzy:
Rozgłośnie BBC World Service, Radio France... - Mirosława Wielopolska-Szymura
- Autorzy:
Dokument i kreacja artystyczna jako dopełniające.. - red. Witold Jacyków, Karolina Tomczak
Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych... - Dagmara Głuszek-Szafraniec
- Autorzy:
Co nowego w nowych mediach? - Barbara Orzeł
- Autorzy:
Transcendentne kino Darrena Aronofsky'ego - Marcin Kępiński
- Autorzy:
Rynek telewizyjny - Aleksandra Chmielewska
- Autorzy:
Władza platform. Za fasadą Google - Jan Kreft
- Autorzy:
Medioznawstwo - książki popularnonaukowe
Media mają w obecnych czasach ogromny wpływ na życie większości ludzi. I mowa tu już nie tylko o telewizji czy radiu - ale przede wszystkim o Internecie i współistniejących dzięki niemu mediach społecznościowych.
W naszej ofercie dostępne są popularnonaukowe książki o mediach, dzięki którym czytelnicy będą w stanie bliżej poznać takie zagadnienia, jak social media czy wpływ nowoczesnych technologii na kulturę.
Książki o mediach - wszystko, co warto przeczytać
Jeżeli interesuje Cię medioznawstwo, koniecznie poznaj książki o mediach dostępne w naszej księgarni. W ofercie znajdują się tytuły poruszające tematy dotyczące mediów masowych w bardzo szerokim kontekście, także kulturalnym czy naukowym i politycznym. Książki o mediach, które warto przeczytać, to często opracowania zbiorowe cenionych medioznawców, także aktywnych wykładowców uniwersyteckich.
W naszym katalogu znajdują się również pozycje dotyczące mediów i ich rozwoju w ujęciu historycznym, ukazujące ogromny ich wpływ na życie, kulturę czy literaturę. Tutaj ciekawe tytuły znajdą także osoby interesujące się mediami traktowanymi jako narzędzia - chociażby propagandowe. W oferowanych przez nas książkach o mediach znaleźć można odpowiedzi na wiele istotnych pytań związanych z tym zagadnieniem!
Media społecznościowe i nie tylko - w literaturze
Media społecznościowe są często ukazywane w negatywnym świetle - krytykuje się ich nadmierny wpływ na codzienność, na rozwój młodzieży czy kulturę i tradycje. Czy to jednak zawsze prawidłowe ujęcie tego ciekawego tematu? Wybierając warte przeczytania książki o social mediach oraz mass mediach poznasz opinie ludzi zajmujących się takimi kwestiami na co dzień, co pozwoli Ci także na wyrobienie własnej opinii na ten temat.
Medioznawstwo porusza ponadto takie zagadnienia, jak wykorzystanie mediów społecznościowych w zarządzaniu i marketingu, gdzie stają się świetnym narzędziem komunikacyjnym między klientami, a organizacjami różnego rodzaju i przedsiębiorstwami.
Książki medioznawcze - poznaj potęgę gigantów Internetu
Mówiąc o mediach nie można pominąć takich gigantów internetowych, jak Google, Facebook oraz inne platformy społecznościowe. W najlepszych książkach medioznawczych poznasz bliżej twórców oraz zasady funkcjonowania, którymi kierują się w swojej codziennej, dla wielu osób nietypowej pracy.
Nasza oferta książek o mediach to również świetne źródło informacji o nowoczesnej reklamie, rynku filmowym, a nawet uzależnieniach od mediów, które w skrajnych przypadkach osiągają bardzo niebezpieczne rozmiary. Dzięki książkom traktującym o mediach i różnych ich formach możesz szybciej dostrzec pierwsze problemy tego rodzaju i lepiej je zrozumieć.
Pełna oferta książkowa czeka na Ciebie w księgarni Matfel. Do zapoznania się z tytułami na temat mediów współczesnych zachęcamy nie tylko studentów czy osoby związane z nauką - to książki, które po prostu warto przeczytać, by lepiej odnajdować się w obecnej rzeczywistości.