Medioznawstwo - Książki
( ilość produktów: 64 )Książki - Medioznawstwo : Popularnonaukowe

Czarne lustro. Od wizji mediów do technologii... - praca zbiorowa
- Autorzy:

Rynek telewizyjny - Aleksandra Chmielewska
- Autorzy:

Potęga narracji. Narodowe mity (geo)polityczne.. - Piotr Lewandowski
- Autorzy:

Władza platform. Za fasadą Google - Jan Kreft
- Autorzy:

Świat przedstawiony. Sposoby kreowania... - Marcin Piechocki
- Autorzy:

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Wykonanie... - Agata Dziekan-Łanucha
- Autorzy:

Stempel jakości. Formy dziennikarskie Doroty... - Marta Bolińska
- Autorzy:

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Aktywność... - Agata Dziekan-Łanucha
- Autorzy:

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji - Agata Dziekan - Łanucha
- Autorzy:

Wolność słowa a demokracja - Joanna Jaroszyk
- Autorzy:

System graficznyw projektowaniu okładek książek - Rosa Llop
- Autorzy:

Za kulisami spektaklu. Medialne wizerunki polityki - red. Marek Sokołowski
- Autorzy:

Zawartość mediów masowych: od kultury popularnej.. - red. Patrycja Dudek, Michał Kuś
- Autorzy:

Media w smart city: Berlin i Warszawa - Jacek Mikucki
- Autorzy:

Fabryka fałszywych tekstów... - Bogusław Gogol
- Autorzy:

Media, masy, maszyny. Szkice o infosferze i komunikacji społecznej - Jerzy Jastrzębski
- Autorzy:

Płytki umysł. Jak internet wpływa na nasz mózg - Nicholas Carr
- Autorzy:

Poradnik autora, tłumacza i redaktora - Barbara Osuchowska
- Autorzy:

Propaganda. Współczesne oblicza + DVD - Paweł Znyk
- Autorzy:

O mediach lokalnych regionie i regionalizmie - Ryszard Kowalczyk
- Autorzy:

Nowe media dla komunikacji wewnętrznej uczelni - Damian Doleciński
- Autorzy:

Literatura i media. Po 1989 roku - Maryla Hopfinger
- Autorzy:

Współczesne media T.2 Przemoc w mediach - Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura
- Autorzy:

Art of Liberation T.2 - Zbigniew Libera
- Autorzy:

Medialne (r)ewolucje a komunikowanie społeczne - Andrzej Postawa
- Autorzy:

Okno na przeszłość. Szkice z historii... T.3 - red. Dorota Skotarczak, Jacek Szymala

Igrzyska Olimpijskie w mediach masowych 1948-1984 - red. Paweł Nowak, Elżbieta Pawlak-Hejno, Magdalen

Człowiek i kultura w komunikacji medialnej - praca zbiorowa
- Autorzy:

"Zatruta studnia"?. Media w czasach pandemii... - red. Marek Sokołowski
- Autorzy:
Medioznawstwo - książki popularnonaukowe
Media mają w obecnych czasach ogromny wpływ na życie większości ludzi. I mowa tu już nie tylko o telewizji czy radiu - ale przede wszystkim o Internecie i współistniejących dzięki niemu mediach społecznościowych.
W naszej ofercie dostępne są popularnonaukowe książki o mediach, dzięki którym czytelnicy będą w stanie bliżej poznać takie zagadnienia, jak social media czy wpływ nowoczesnych technologii na kulturę.
Książki o mediach - wszystko, co warto przeczytać
Jeżeli interesuje Cię medioznawstwo, koniecznie poznaj książki o mediach dostępne w naszej księgarni. W ofercie znajdują się tytuły poruszające tematy dotyczące mediów masowych w bardzo szerokim kontekście, także kulturalnym czy naukowym i politycznym. Książki o mediach, które warto przeczytać, to często opracowania zbiorowe cenionych medioznawców, także aktywnych wykładowców uniwersyteckich.
W naszym katalogu znajdują się również pozycje dotyczące mediów i ich rozwoju w ujęciu historycznym, ukazujące ogromny ich wpływ na życie, kulturę czy literaturę. Tutaj ciekawe tytuły znajdą także osoby interesujące się mediami traktowanymi jako narzędzia - chociażby propagandowe. W oferowanych przez nas książkach o mediach znaleźć można odpowiedzi na wiele istotnych pytań związanych z tym zagadnieniem!
Media społecznościowe i nie tylko - w literaturze
Media społecznościowe są często ukazywane w negatywnym świetle - krytykuje się ich nadmierny wpływ na codzienność, na rozwój młodzieży czy kulturę i tradycje. Czy to jednak zawsze prawidłowe ujęcie tego ciekawego tematu? Wybierając warte przeczytania książki o social mediach oraz mass mediach poznasz opinie ludzi zajmujących się takimi kwestiami na co dzień, co pozwoli Ci także na wyrobienie własnej opinii na ten temat.
Medioznawstwo porusza ponadto takie zagadnienia, jak wykorzystanie mediów społecznościowych w zarządzaniu i marketingu, gdzie stają się świetnym narzędziem komunikacyjnym między klientami, a organizacjami różnego rodzaju i przedsiębiorstwami.
Książki medioznawcze - poznaj potęgę gigantów Internetu
Mówiąc o mediach nie można pominąć takich gigantów internetowych, jak Google, Facebook oraz inne platformy społecznościowe. W najlepszych książkach medioznawczych poznasz bliżej twórców oraz zasady funkcjonowania, którymi kierują się w swojej codziennej, dla wielu osób nietypowej pracy.
Nasza oferta książek o mediach to również świetne źródło informacji o nowoczesnej reklamie, rynku filmowym, a nawet uzależnieniach od mediów, które w skrajnych przypadkach osiągają bardzo niebezpieczne rozmiary. Dzięki książkom traktującym o mediach i różnych ich formach możesz szybciej dostrzec pierwsze problemy tego rodzaju i lepiej je zrozumieć.
Pełna oferta książkowa czeka na Ciebie w księgarni Matfel. Do zapoznania się z tytułami na temat mediów współczesnych zachęcamy nie tylko studentów czy osoby związane z nauką - to książki, które po prostu warto przeczytać, by lepiej odnajdować się w obecnej rzeczywistości.