Podręczniki akademickie do marketingu
( ilość produktów: 15 )Podręczniki - Marketing : Akademickie
Spin Sellig. Sprzedawaj skuteczniej dzięki stawianiu właściwych pytań we właściwym czasie - Neil Rackham
- Autorzy:
Art branding 2 - Igor Gałązkiewicz
- Autorzy:
Wprowadzenie do Salesforce w.2 - Sharif Shaalan, Timothy Royer
- Autorzy:
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących - Kinga Sroka
- Autorzy:
Marketing. Kluczowe pojęcia i praktyczne.. - praca zbiorowa
- Autorzy:
Organizacja wirtualna - Maciej Brzozowski
- Autorzy:
Marketing sportu - Andrzej Sznajder
- Autorzy:
Systemy wspomagania decyzji - Waldemar Bojar, Katarzyna Rostek, Leszek Knopik
Marketing. Koncepcja skutecznych działań - Lechosław Garbarski
- Autorzy:
Reklama wczoraj i dziś - praca zbiorowa
- Autorzy:
Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska
- Autorzy:
Dziennikarstwo a public relations - Gajlewicz Michał, Gajlewicz-Korab Katarzyna
Public relations w zarządzaniu sytuacjami ... - Monika Kaczmarek-Śliwińska
- Autorzy:
Podręczniki akademickie do marketingu
Studiujesz marketing? Podręczniki akademickie dostępne w naszej ofercie z pewnością przydadzą się w nauce i będą stanowiły źródło sprawdzonej wiedzy, bez względu na to, na jakim etapie edukacji jesteś! Akademickie opracowania to także świetna propozycja dla osób, które pracują już w szeroko pojmowanym marketingu czy reklamie i chcą pogłębić swoje umiejętności w tym zakresie.
Jak "ugryźć" marketing - podręcznik akademicki
Marketing, jako dziedzina, jest często pojmowany błędnie i wręcz niesprawiedliwie. Nie można bowiem utożsamiać go tylko z reklamą, promocją czy podobnymi działaniami. Jest to dużo bardziej złożone zagadnienie, co potwierdzają tytuły wydawnicze dostępne w naszym katalogu.
Zgodnie ze współczesnymi definicjami marketing należy traktować jako nieodłączny element biznesu nakierowanego tak naprawdę na klienta i dotarcie do niego oraz jego potrzeb czy oczekiwań. Więcej szczegółów na ten temat znaleźć można w opracowaniu zbiorowym Marketing. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania. Podręcznik ten porusza wieloaspektowość zagadnienia, omawiając między innymi aspekty finansowe związane z marketingiem czy przedstawiając autentyczne przykłady procesów marketingowych zachodzących w biznesie.
Media, reklama i marketing - podręczniki
Dołożyliśmy wszelkich starań, by do naszego asortymentu trafiły najlepsze pozycje wydawnicze związane z tematyką działań marketingowych. Dzięki temu możemy zaproponować Klientom spory wybór podręczników dotyczących bardzo ciekawej relacji pomiędzy marketingiem, a reklamą, promocją i mediami, które są z nim związane właściwie w sposób nierozerwalny.
Ciekawe ujęcie tematu prezentuje Reklama wczoraj i dziś - praca zbiorowa. W podręczniku tym omówione zostały, między innymi, modele komunikacji z klientem. A ta jest niezwykle istotna w procesie nie tylko sprzedaży, ale przede wszystkim budowania pozytywnego wizerunku marki czy też zachęcania odbiorców do podejmowania decyzji dotyczących wyboru konkretnego produktu czy usługi.
W podobnym kręgu tematycznym porusza się Anna Jupowicz-Ginalska, autorka książki Marketing medialny. W jaki sposób ten odłam marketingu wpływa na politykę, decyzje zakupowe, a do tego kreuje oczekiwania społeczne? Naukowe opracowanie tego zagadnienia z pewnością stanowi przykład podręcznika akademickiego, którego nie powinno zabraknąć na liście lektur przyszłych i obecnych marketingowców.
Biznes i marketing w nietypowych czasach
W ciągu ostatnich kilku lat świat zmienił się diametralnie. Pandemia koronawirusa, kryzysy finansowe i konflikty zbrojne w dużej mierze zmieniły sposób postrzegania otroczenia. Jak w takich sytuacjach funkcjonuje marketing? Do jakich zjawisk może prowadzić? Na podobne wątpliwości odpowiedzi szuka autor, Piotr Arak, w swojej książce Padnemonia.
Serdecznie zachęcamy do zapoznania się z pełną ofertą działu "Marketing - podręczniki akademickie". Zapewniamy zawsze przystępne ceny i najciekawszą ofertę.