Książki o marketingu
( ilość produktów: 148 )
Marketing - Gary Armstrong, Philip Kotler
101,37 zł/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 99,27 zł/1szt.+2%Cena regularna: 129,00 zł/1szt.-21%
Oszczędzasz 21% (27,63 zł).
- Autorzy:

Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary.. - praca zbiorowa
97,26 zł/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 91,75 zł/1szt.+6%Cena regularna: 114,00 zł/1szt.-15%
Oszczędzasz 15% (16,74 zł).
- Autorzy:

Marketing - Henryk Mruk
77,00 zł/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 66,92 zł/1szt.+15%Cena regularna: 84,00 zł/1szt.-8%
Oszczędzasz 8% (7,00 zł).
- Autorzy:

Prowadzenie badań jakościowych - David Silverman
77,00 zł/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 70,70 zł/1szt.+8%Cena regularna: 84,00 zł/1szt.-8%
Oszczędzasz 8% (7,00 zł).
- Autorzy:

Kompendium wiedzy o marketingu - Pilarczyk Bogna, Mruk Henryk
68,10 zł/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 61,94 zł/1szt.+9%Cena regularna: 74,00 zł/1szt.-8%
Oszczędzasz 8% (5,90 zł).

Candidate experience - Maja Gojtowska
48,15 zł/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 47,97 zł/1szt.+1%Cena regularna: 59,00 zł/1szt.-18%
Oszczędzasz 18% (10,85 zł).
- Autorzy:
- Seria:

Marketing dla inżynierów - Agnieszka Izabela Baruk, Katarzyna Hys, Adam Dzidowski
51,63 zł/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 42,04 zł/1szt.+22%Cena regularna: 59,90 zł/1szt.-14%
Oszczędzasz 14% (8,27 zł).

Marka modowa - praca zbiorowa
41,83 zł/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 45,99 zł/1szt.-9%Cena regularna: 59,90 zł/1szt.-30%
Oszczędzasz 30% (18,07 zł).
- Autorzy:

Reklama - Jacek Kall
41,52 zł/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 34,84 zł/1szt.+19%Cena regularna: 44,90 zł/1szt.-8%
Oszczędzasz 8% (3,38 zł).
- Autorzy:

Jak zbudować efektywny dział marketingu? - Piotr Golczyk
17,65 zł/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 17,65 zł/1szt.0%Cena regularna: 26,98 zł/1szt.-35%
Oszczędzasz 35% (9,33 zł).
- Autorzy:

Marketing smaku - Slawka G. Scarso
13,74 zł/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 13,51 zł/1szt.+1%Cena regularna: 19,00 zł/1szt.-28%
Oszczędzasz 28% (5,26 zł).
- Autorzy:

Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej - Miles Young, Michał Zagrodzki
33,84 zł/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 30,84 zł/1szt.+9%Cena regularna: 49,00 zł/1szt.-31%
Oszczędzasz 31% (15,16 zł).
- Autorzy:

Model StoryBrand zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki - Donald Miller
40,41 zł/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 40,41 zł/1szt.0%Cena regularna: 49,90 zł/1szt.-19%
Oszczędzasz 19% (9,49 zł).
- Autorzy:

Reklama - Robert Nowacki
37,14 zł/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 37,46 zł/1szt.-1%Cena regularna: 45,00 zł/1szt.-17%
Oszczędzasz 17% (7,86 zł).
- Autorzy:

Narratologia. Umiejętność opowiadania historii... - Paweł Tkaczyk
55,26 zł/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 46,78 zł/1szt.+18%Cena regularna: 64,00 zł/1szt.-14%
Oszczędzasz 14% (8,74 zł).
- Autorzy:

Sprzedaż bez sprzedawania. Psychologia dobrego... - Paweł Fortuna
59,61 zł/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 54,49 zł/1szt.+9%Cena regularna: 64,01 zł/1szt.-7%
Oszczędzasz 7% (4,40 zł).
- Autorzy:

E-Marketing dla małych i średnich... w.II - Barbara Cendrowska, Aneta Sokół, Pola Żylińska
50,29 zł/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 42,15 zł/1szt.+19%Cena regularna: 54,00 zł/1szt.-7%
Oszczędzasz 7% (3,71 zł).

MLM Marketing wielopoziomowy - John Kalench
30,18 zł/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 30,18 zł/1szt.0%Cena regularna: 39,90 zł/1szt.-24%
Oszczędzasz 24% (9,72 zł).
- Autorzy:

Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać podejście teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna - Przemysław Kusztelak
48,38 zł/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 48,38 zł/1szt.0%Cena regularna: 64,00 zł/1szt.-24%
Oszczędzasz 24% (15,62 zł).
- Autorzy:

SEO & SEM - Marco Maltraversi
76,04 zł/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 73,82 zł/1szt.+3%Cena regularna: 99,00 zł/1szt.-23%
Oszczędzasz 23% (22,96 zł).
- Autorzy:

Hiperszwindel. Jak oszukują nas hipermarkety... - Stacy Mitchell
48,30 zł/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 41,02 zł/1szt.+17%Cena regularna: 60,00 zł/1szt.-20%
Oszczędzasz 20% (11,70 zł).
- Autorzy:

Intryguj Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów - Sam Horn
Oszczędzasz 12% (5,26 zł).
- Autorzy:

Metody badań jakościowych Tom 1 - Denzin Norman K., Lincoln Yvonna S.
Oszczędzasz 4% (3,91 zł).

Komunikacja marketingowa - Wiktor Jan W.
Oszczędzasz 3% (2,67 zł).
- Autorzy:

Marketing w erze technologii cyfrowych - Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska
86,68 zł / szt.

Zaangażowanie społeczne przedsiębiorstw jako... - Honorata Howaniec
Oszczędzasz 26% (22,02 zł).
- Autorzy:


