Książki o marketingu
( ilość produktów: 147 )
Reklama - Robert Nowacki
40,29 zł/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 37,46 zł/1szt.+7%Cena regularna: 45,00 zł/1szt.-10%
Oszczędzasz 10% (4,71 zł).
- Autorzy:

Narratologia. Umiejętność opowiadania historii... - Paweł Tkaczyk
58,83 zł/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 46,78 zł/1szt.+25%Cena regularna: 64,00 zł/1szt.-8%
Oszczędzasz 8% (5,17 zł).
- Autorzy:

Sprzedaż bez sprzedawania. Psychologia dobrego... - Paweł Fortuna
59,52 zł/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 54,49 zł/1szt.+9%Cena regularna: 64,01 zł/1szt.-7%
Oszczędzasz 7% (4,49 zł).
- Autorzy:

E-Marketing dla małych i średnich... w.II - Barbara Cendrowska, Aneta Sokół, Pola Żylińska
50,79 zł/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 42,15 zł/1szt.+20%Cena regularna: 54,00 zł/1szt.-6%
Oszczędzasz 6% (3,21 zł).

MLM Marketing wielopoziomowy - John Kalench
30,68 zł/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 29,06 zł/1szt.+5%Cena regularna: 39,90 zł/1szt.-23%
Oszczędzasz 23% (9,22 zł).
- Autorzy:

SEO & SEM - Marco Maltraversi
76,54 zł/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 73,82 zł/1szt.+3%Cena regularna: 99,00 zł/1szt.-23%
Oszczędzasz 23% (22,46 zł).
- Autorzy:

Hiperszwindel. Jak oszukują nas hipermarkety... - Stacy Mitchell
48,80 zł/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 41,02 zł/1szt.+18%Cena regularna: 60,00 zł/1szt.-19%
Oszczędzasz 19% (11,20 zł).
- Autorzy:

Influencer Marketing - Anna Łaszkiewicz
Oszczędzasz 14% (6,78 zł).
- Autorzy:

Skuteczny marketing na TikToku - Mirosław Skwarek
Oszczędzasz 12% (7,12 zł).
- Autorzy:

Decydujące momenty + Przyczepne historie - Heath Chip, Heath Dan
Oszczędzasz 19% (20,68 zł).

Marketing sportu 2.0 - Andrzej Sznajder
Oszczędzasz 29% (13,99 zł).
- Autorzy:

Wizualny PR. Siła obrazów w komunikacji organizacji - Alicja Waszkiewicz-Raviv
Oszczędzasz 17% (7,24 zł).
- Autorzy:

Wstęp do imagineskopii próba zarysu wyd. 4 - Śledź Otrembus Podgrobelski
Oszczędzasz 27% (10,11 zł).
- Autorzy:

Mity marketingowe - Jacek Pogorzelski
Oszczędzasz 22% (15,17 zł).
- Autorzy:

Marketing w przedsiębiorstwie ujęcie operacyjne - Anna Czubała, Roman Emanuel Niestrój, Angelika M.
Oszczędzasz 26% (15,28 zł).

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski
Oszczędzasz 3% (2,17 zł).
- Autorzy:

Kanały marketingowe - Louis W. Stern, El-Ansary Adel I., Anne T. Coughlan
Oszczędzasz 9% (9,40 zł).

Kreatywność w reklamie - Anna Murdoch
Oszczędzasz 3% (2,17 zł).
- Autorzy:

Marketing Premium - Dominika Trawka
Oszczędzasz 29% (14,14 zł).
- Autorzy:

Alianse marketingowe - Sznajder Andrzej
Oszczędzasz 22% (15,17 zł).

Komunikacja marketingowa - Teresa Taranko
Oszczędzasz 22% (15,17 zł).
- Autorzy:

This is Marketing - Seth Godin
Oszczędzasz 41% (37,19 zł).
- Autorzy:

Marketing międzynarodowy - Opracowanie Zbiorowe
Oszczędzasz 3% (1,68 zł).
- Autorzy:

Kompendium wiedzy o marketingu - Pilarczyk Bogna, Mruk Henryk
Oszczędzasz 5% (3,46 zł).

Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej - Miles Young, Michał Zagrodzki
Oszczędzasz 61% (30,04 zł).
- Autorzy:

Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać podejście teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna - Przemysław Kusztelak
Oszczędzasz 22% (13,96 zł).
- Autorzy:

