E-MARKETING PWN
( ilość produktów: 5 )
Marketing Automation - Grzegorz Błażewicz
- Autorzy:
- Seria:

Nie bój się pochodnej w.2 - Jerzy Ginter
- Autorzy:
- Seria:

Sztuka feedbacku. Jak korzystać z potencjału informacji zwrotnej? - Grzegorz Radłowski
- Autorzy:
- Seria:

MARKA 5.0. Człowiek i technologie - Jacek Kotarbinski
- Autorzy:
- Seria:

Marketing Automation. W kierunku sztucznej.. - Grzegorz Błażewicz
- Autorzy:
- Seria:
E-marketing PWN – nowoczesne książki o marketingu internetowym
Podręcznik e-marketing dla studentów i praktyków marketingu cyfrowego
Seria E-marketing PWN to jedno z najbardziej cenionych źródeł wiedzy o marketingu internetowym na polskim rynku. Tworzona przez ekspertów i praktyków, stanowi znakomite kompendium dla osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności w środowisku cyfrowym. Każda książka o e-marketingu z tej serii to połączenie teorii i praktyki – idealne dla studentów, przedsiębiorców, specjalistów ds. marketingu oraz wszystkich, którzy chcą wiedzieć, jak prowadzić skuteczny marketing w internecie. Poznaj e-marketing od podstaw po zaawansowane strategie – w najlepszym wydaniu od PWN.
Nowoczesny marketing internetowy – książki o SEO, content marketingu i social media
Publikacje z tej serii, jak *Sztuka feedbacku* czy *Marketing Automation*, kompleksowo omawiają zagadnienia marketingu cyfrowego. Znajdziesz tu m.in.: książki o content marketingu i SEO, automatyzacji działań promocyjnych, marketingu w mediach społecznościowych oraz omnichannel i analityce. Seria PWN to także książki o automatyzacji marketingu i social media, które wyjaśniają, jak zintegrować nowoczesne narzędzia z realnymi celami biznesowymi. Znajdziesz tu rozdziały o big data, AI, hyperpersonalizacji i Customer Experience – wszystko osadzone w realiach polskiego rynku. Zyskaj przewagę dzięki praktycznym przykładom i aktualnym trendom z e-marketingu!
PWN marketing – dostępny w wersji papierowej i elektronicznej
Książki z serii PWN marketing są dostępne zarówno w formie drukowanej, jak i jako e-booki, co ułatwia naukę w dowolnym miejscu i czasie. To świetny wybór dla osób szukających podręcznika e-marketingu, który wykracza poza teorię i dostarcza narzędzi gotowych do wdrożenia. Zarówno początkujący, jak i doświadczeni marketerzy docenią różnorodność tematyczną i wysoki poziom merytoryczny publikacji. Jeśli chcesz rozwijać się w kierunku marketingu cyfrowego – wybierz nowoczesny marketing internetowy książka z oferty PWN. Sprawdź, które tytuły najlepiej odpowiedzą na Twoje potrzeby – zobacz pełną ofertę na MATFEL.pl!