POLSKIE WYDAWNICTWO EKONOMICZNE
( ilość produktów: 113 )Ubezpieczenia - Małgorzata Iwanicz-Drozdowska
- Autorzy:
Rozmówki notarialne polsko-angielsko-rosyjsko... - Szymon Krzyszczuk
- Autorzy:
Nowa perspektywa miasta - Jacek Szołtysek, Grażyna Trzpiot
- Autorzy:
Teoretyczna i funkcjonalna adaptacja zmian.. - Beata Jeżyńska, Adam Niewiadomski
- Autorzy:
Jak powstają wielkie strategie? - Wojciech Czakon
- Autorzy:
Wpływ otwartości handlu na środowisko w krajach ro - Antonina Viktoriia Gavryshkiv
- Autorzy:
Cyfryzacja zarządzania zasobami ludzkimi - Mieczysław Morawski, Agnieszka Jagoda, Waldemar J
Employee experience management jako perspektywa... - Anna Lipka
- Autorzy:
Decyzje przedsiębiorcze z wykorzystaniem metod... - Mariusz Nyk
- Autorzy:
Wyzwania sprawozdawczości w erze technolog... - Mariusz Andrzejewski, Paweł Zieniuk
- Autorzy:
Inżynieria zarządzania. Cyfryzacja produkcji - Ryszard Knosala
- Autorzy:
Wprowadzenie do badań operacyjnych z komputerem - Tadeusz Trzaskalik
- Autorzy:
Marka pracodawcy w konkurowaniu na rynku pracy - Anna Rychwalska
- Autorzy:
Kompendium wiedzy o targach i wystawach - Marcin Gębarowski
- Autorzy:
Audyt narzędzi Lean Management - Paulina Koterwa, Urszula Balon, Joanna M. Dziadko
Cyfrowa analiza danych i procesów - Edyta Brzychczy, Katarzyna Rostek
- Autorzy:
Druga twarz trzeciego sektora - Ewa Bogacz-Wojtanowska
- Autorzy:
Zdolność absorpcyjna przedsiębiorstwa w relacji.. - Monika Stelmaszczyk
- Autorzy:
Metodologia badań nad turystyką - Leszek Butowski
- Autorzy:
Zarządzanie wiedzą inżynierską - Justyna Patalas-Maliszewska, Jerzy Pokojski
Ekonomiczno-społeczne uwarunkowania - Tomasz Rokicki
- Autorzy:
Ryzyko ESG w samorządzie terytorialnym - Magdalena Zioło, Beata Zofia Filipiak, Katarzyna
Ubezpieczenia w.3 - red. Małgorzata Iwanicz-Drozdowska
- Autorzy:
Logistyka. Zawiłości dziejów i nowe horyzonty - Piotr Banaszyk, Sabina Kauf, Jacek Szołtysek
Eukacja w zakresie przedsiębiorczości - Agnieszka Kurczewska
- Autorzy:
Kompetencje pracowników organizacji w Przemyśle... - Wiesław Łukasiński, Bernard Bińczycki, Sławomir D
Kulturowe uwarunkowania kompetencji przywódczych - Magdalena Krzyżanowska-Celmer
- Autorzy:
Wymiary transformacji. Przemysł, rolnictwo, usługi - Anna Bisaga, Sabina Kauf, Anna Mijal
- Autorzy:
Lubelsko-warszawska debata o projekcie Kodeksu.. - praca zbiorowa
- Autorzy:
Efektywność strategii inwestycyjnych... - Andrzej Sołdek
- Autorzy:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne – Ekspert w literaturze ekonomicznej i biznesowej
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne to czołowy gracz na rynku publikacji ekonomicznych. W swoim katalogu posiada szeroką gamę pozycji, które pomagają w zrozumieniu procesów ekonomicznych, zarządczych i finansowych. Dzięki Polskiemu Wydawnictwu Ekonomicznemu, zarówno profesjonaliści jak i osoby prywatnie zainteresowane dziedziną ekonomii, mogą poszerzyć swoją wiedzę biznesową.
Książki biznesowe Polskiego Wydawnictwa Ekonomicznego
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne szczyci się różnorodnością swoich publikacji. W ofercie znaleźć można książki biznesowe Polskiego Wydawnictwa Ekonomicznego, które poruszają najróżniejsze aspekty zarządzania. Dla osób, które pragną zrozumieć zasady działania, na przykład, giełdy, przygotowano publikacje o inwestowaniu. Książki dotyczące marketingu, sprzedaży, czy liderowania z pewnością przypadną do gustu wszystkim, którzy chcą doskonalić swoje umiejętności biznesowe.
Książki biznesowe Polskiego Wydawnictwa Ekonomicznego to doskonałe źródło wiedzy, dzięki doświadczeniu ekspertów, którzy mają rzeczywisty wpływ na środowisko biznesowe. Autorzy, którzy dzielą się swoją wiedzą, pracują jako konsultanci, liderzy biznesowi, profesorowie ekonomii – każdy z nich przekazuje swoją unikalną perspektywę i praktyczne doświadczenie.
Książki o finansach od Polskiego Wydawnictwa Ekonomicznego
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne publikuje również książki o finansach. Dostępne publikacje z tej dziedziny obejmują zarówno podstawowe poradniki, jak i bardziej zaawansowane materiały, zarówno dla profesjonalistów, jak i laików. Książki o finansach od Polskiego Wydawnictwa Ekonomicznego są napisane w sposób przystępny i jasny, co pozwala każdemu, niezależnie od poziomu wiedzy, rozwijać swoje umiejętności oraz wiedzę z tego zakresu.
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne to znacznie więcej niż tylko wydawnictwo książek biznesowych i ekonomicznych – to miejsce, gdzie każda osoba może rozwijać swoją wiedzę ekonomiczną na wszystkich jej płaszczyznach. Bogaty wybór książek o finansach, zarządzaniu, czy marketingu sprawia, że Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne jest doskonałym miejscem dla każdego, kto chce zrozumieć i optymalnie zarządzać swoimi finansami i biznesem.