DARMOWA DOSTAWA DO DPD PICKUP, ŻABKA, KAUFLAND, DINO, SHELL OD 89 ZŁ

Podkładka edu. 036 - Wulkan, minerały, dzieje... - Visual System

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 5,41 zł / szt.-1%
Cena regularna: 8,13 zł / szt.-34%

Podkładka edukacyjna edu-036: Wulkan, minerały i dzieje geologiczne

Odkryj fascynujący świat wulkanów, minerałów i geologicznej historii Ziemi dzięki podkładce edukacyjnej edu-036 od Visual System. Ta interaktywna pomoc naukowa została stworzona z myślą o młodych badaczach, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat Ziemi i jej bogactw. Zapraszamy do odkrycia tajemnic wulkanów, minerałów, kamieni szlachetnych i procesów geologicznych, które wpływają na kształtowanie powierzchni naszej planety.

Budowa wulkanu

Zrozumienie budowy wulkanu to klucz do odkrywania jego tajemnic. Podkładka edukacyjna edu-036 umożliwia poznanie struktury wulkanu oraz procesów zachodzących wewnątrz niego, takich jak erupcje czy intruzje magmy. Dzięki temu uczniowie będą mogli lepiej zrozumieć zjawiska związane z wulkanami oraz ich wpływ na środowisko naturalne.

Minerały i kamienie szlachetne

Nasza planeta kryje w sobie niezwykłe bogactwo minerałów i kamieni szlachetnych, które od wieków wykorzystywane są w różnych dziedzinach życia i mają ogromne znaczenie dla gospodarki oraz kultury. Podkładka edukacyjna pozwala odkryć, jakie minerały występują na Ziemi, jak są tworzone i jakie właściwości posiadają. Uczniowie mają okazję dowiedzieć się również, jak rozpoznać kamienie szlachetne oraz dlaczego są one cenione i wykorzystywane w jubilerstwie.

Dzieje geologiczne Ziemi

Geologia to nauka pozwalająca odkrywać przeszłość naszej planety i jej ewolucję na przestrzeni miliardów lat. Podkładka edukacyjna edu-036 prezentuje dzieje geologiczne Ziemi, pozwalając uczniom lepiej zrozumieć procesy kształtujące naszą planetę oraz odkryć związki między wydarzeniami geologicznymi a ewolucją życia.

Rzeźba powierzchni terenu

Zrozumienie procesów geologicznych wpływa na nasze postrzeganie świata, a rzeźba powierzchni terenu jest jednym z najbardziej widocznych efektów tych procesów. Podkładka edukacyjna edu-036 oferuje informacje na temat różnorodnych formacji terenowych na Ziemi, takich jak góry, równiny, kotliny czy formacje skalne, oraz pozwala poznać procesy powstania tych niezwykłych formacji.

2019

Inna
Liczba elementów
Opakowanie
laminowana
2024-08-31
Znakomita obsługa, zakupy w MATFEL to przyjemność.
2024-08-31