UMCS Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curi
( ilość produktów: 10 )
Populizm w kampaniach wyborczych. Doświadczenia i wyzwania - Maria Marczewska-Rytko
46,98 zł/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 46,98 zł/1szt.0%Cena regularna: 52,50 zł/1szt.-11%
Oszczędzasz 11% (5,52 zł).
- Autorzy:

Prawa kobiet w Polsce w warunkach członkostwa w Unii Europejskiej - Magdalena Lesińska-Staszczuk
43,38 zł/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 43,38 zł/1szt.0%Cena regularna: 48,30 zł/1szt.-10%
Oszczędzasz 10% (4,92 zł).
- Autorzy:

Głębie melancholii. Studium o literaturze wczesnego modernizmu - Elżbieta Flis-Czerniak
41,58 zł/1szt.
- Autorzy:

Peer-to-peer insurance. Przesłanki powstania, motywy uczestnictwa, potencjał rozwoju - Teresa Hanna Bednarczyk, Tomasz Pasierbowicz
43,98 zł/1szt.

Kościół i ekonomia. Pojęcie i istota rozwoju gospodarczego w nauczaniu papieskim po Soborze Watykańskim II (1965-2015) - Kamil Michaluk
46,38 zł/1szt.
- Autorzy:

Żywioły życia w sztuce, filozofii, estetyce. Perspektywy nowoczesnego holizmu - Roman Kubicki, Teresa Pękala
43,98 zł/1szt.
- Autorzy:

Laficka szkoła eseju. Tom drugi 1959-2000 - praca zbiorowa
Oszczędzasz 12% (10,02 zł).
- Autorzy:



