Wszechświat w skorupce orzecha audiobook - Stephen Hawking

Wszechświat w skorupce orzecha audiobook - Stephen Hawking

Co dalej po Krótkiej historii czasu?

Wszechświat w skorupce orzecha to pozycja autorstwa znanego naukowca, Stephena Hawkinga, która stanowi kontynuację i pogłębienie jego najsłynniejszego dzieła - Krótkiej historii czasu. Książka zawiera najnowsze odkrycia związane z fizyką teoretyczną, które zostały dokonane już po publikacji pierwszego tomu. Hawking w swoim unikalnym stylu przedstawia swoje próby zrozumienia tajemnic Wszechświata. Książka jest pomyślana jako kontynuacja i rozszerzenie Teorii Wszystkiego. Wszyscy, którzy są ciekawi zagadnień, które obejmują takie pojęcia jak supergrawitacja, supersymetria, teoria kwantów, teoria M, holografia czy dualność, znajdą tutaj wiele wartościowych informacji. Autor bierze czytelników za rękę i prowadzi ich aż na sam front rozwoju nauki, proponując rozważania na temat superstrun i p-bran jako potencjalne źródła odpowiedzi na pytania o istotę naszego bytu. Wszechświat w skorupce orzecha jest pozycją, której nie mogą przegapić wszyscy, którzy pragną zrozumieć otaczającą nas rzeczywistość. Czytelnik ma szansę zajrzeć w głąb umysłu Hawkinga i odkryć, jak wielkie znaczenie ma ciekawość i fascynacja światem, podobna do tej, jaką doświadczamy będąc dziećmi.

Recenzje książki

The Sunday Times pisze: "Książka łączy dziecinne zadziwienie światem z intelektem geniusza. Zwiedzamy wszechświat Hawkinga, jednocześnie podziwiając jego umysł." The New York Times podkreśla natomiast talent pedagogiczny autora: "Hawking niewątpliwie ma naturalny talent nauczyciela. Dobroduszny humor i umiejętność zilustrowania bardzo trudnych teorii za pomocą analogii zaczerpniętych z codziennego życia." Time z kolei podsumowuje: "Umysł Hawkinga szybuje ponad przestrzenią i czasem, wydobywając na jaw sekrety wszechświata."

2019

etui kartonowe
14x12,5 cm
2019-04-09
Stephen Hawking
2024-03-29
Super express!
2024-03-29
Najlepsza obsługa i najlepsze ceny, cóż tu więcej pisać!