Atlas kosmosu z naklejkami i plakatem - Opracowanie zbiorowe

Atlas kosmosu z naklejkami i plakatem - Opracowanie zbiorowe

Produkt niedostępny
Ta publikacja to prawdziwy skarb dla młodych astronomów i kosmonautów. Młodzi odkrywcy będą mieli okazję zgłębić tajemnice kosmosu, poznając różnorodne obiekty, które go zamieszkują, ich rozmiary oraz dystans, jaki dzieli je od naszej planety. Dzieci będą miały okazję bliżej przyjrzeć się takim zjawiskom jak Układ Słoneczny, gwiazdozbiory, gromady gwiazdowe, mgławice, galaktyki oraz supergromady galaktyczne.

Test swojej wiedzy o kosmosie

Po przeczytaniu publikacji, młodzi odkrywcy będą mieli okazję sprawdzić swoją wiedzę na temat wszechświata w specjalnym quizie. Za dobrze udzielone odpowiedzi czeka dyplom odkrywcy i znawcy kosmosu.

Dodatkowy bonus: plakat z Układem Słonecznym

W publikacji znajduje się dodatkowy walor - plakat, na którym przedstawiony jest Układ Słoneczny. To doskonała okazja, aby młody odkrywca mógł codziennie podziwiać i studiować tajemnice naszego układu planetarnego.

Gdzie można zamówić książki edukacyjne dla najmłodszych dzieci?

Książki edukacyjne na różnorodne tematy dla maluchów w każdym wieku można zakupić w naszej księgarni internetowej Matfel. Posiadamy książeczki edukacyjne do pisania, czytania i liczenia, a również tomiki prezentujące w niezwykły sposób wydarzenia i ciekawostki, jakie sprawiają, że dziecko rozpoczyna fascynować się tym, w jaki sposób wygląda otaczający nas świat. W naszym szerokim asortymencie można także natrafić na książki, jakie wspomagają rozwijać mądrość, pomysłowość lub inteligencję emocjonalną.

Książki edukacyjne dla maluchów do rozwijania inteligencji i kreatywności.

Oczytanie to nie wszystko. W życiu liczy się także mnóstwo różnorakich umiejętności, takich jak na przykład inteligencja, kreatywność, empatia itp. W naszej księgarni internetowej można znaleźć ogromną ilość książek edukacyjnych dla najmłodszych w wieku od 0 do 5 lat, jakie mają na celu rozwijać inteligencję, inteligencje emocjonalną a także kreatywność a także i myślenie logiczne. Wśród naszych propozycji można również natrafić na książeczki, które wspomagają w nauce nowych słów, a również i książki, jakie umożliwiają maluchowi zapoznawać się ze światem, który nas otacza.

Książeczki do nauki dla najmłodszych dzieci, które pozwalają odkrywanie otaczającego nas świata.

W naszym szerokim oraz różnorakim asortymencie można także natrafić na książki edukacyjne dla dzieci, jakie pozwalają najmłodszym odkrywać otaczający nas świat. Dla dzieci w wieku do trzech lat zalecamy książki o zwierzętach, roślinach, plonach roślinnych a także przedmiotach codziennego użytku, a również i opowieści z życia wzięte o innych dzieciach, które na przykład pierwszy raz w życiu idą do do dentysty lub na zakupy do marketu. Natomiast dla starszych dzieci zapewniamy książeczki o astronomii, największych odkryciach w historii świata, różnorodnych wydarzeniach historycznych lub podróżach po Polsce i po świecie.

W jakim czasie powinno się uczyć dziecko liczyć?

Wśród naszego asortymentu można również znaleźć książki do nauki i zabawy, jakie ułatwiają dzieciom oswoić się z cyframi, a następnie wspierają one w trakcie nauki liczenia. Chociaż uczenie się matematyki ma miejsce dopiero w szkole podstawowej, kiedy maluch ma 6 albo 7 lat, to naukowcy polecają, by rozpocząć taką naukę już po urodzeniu malucha. Jak się okazuje, do 3. urodzin maluchy mają specjalne umiejętności, które są odpowiedzialne między innymi za zdolność do myślenia abstrakcyjnego. Natomiast po trzecim roku życia zdolność ta zanika

Jak wpływają książki do nauki i zabawy na maluchy?

Pozycje do nauki mają ogromny wpływ na maluchy. Odpowiednio wybrane książki umożliwiają na prawidłowy rozwój malucha. Pozycje, jakie można odnaleźć w szerokiej ofercie naszej księgarni internetowej, rozbudzają zmysłu dziecka, pozwalają ćwiczyć inteligencję, empatię i pomysłowość, prócz tego pomagają podczas nauki czytania, pisania i liczenia. Natomiast książki dla większych dzieci umożliwiają poznać ciekawe fakty i ciekawostki ze świata, między innymi na temat nauki o gwiazdach, wynalazków, niezwykłych odkryć, zabytków, geografii, fauny i flory, genealogii itd.

2018