SKORZYSTAJ Z DARMOWEJ DOSTAWY DPD PICKUP/ŻABKA! OFERTA DLA ZAMÓWIEŃ OD 69 ZŁ!
Darmowa dostawa od 69,00 zł

Podręczniki akademickie do marketingu

( ilość produktów: 20 )

Podręczniki - Marketing : Akademickie

Podręczniki akademickie do marketingu

Studiujesz marketing? Podręczniki akademickie dostępne w naszej ofercie z pewnością przydadzą się w nauce i będą stanowiły źródło sprawdzonej wiedzy, bez względu na to, na jakim etapie edukacji jesteś! Akademickie opracowania to także świetna propozycja dla osób, które pracują już w szeroko pojmowanym marketingu czy reklamie i chcą pogłębić swoje umiejętności w tym zakresie.

 

Jak "ugryźć" marketing - podręcznik akademicki

Marketing, jako dziedzina, jest często pojmowany błędnie i wręcz niesprawiedliwie. Nie można bowiem utożsamiać go tylko z reklamą, promocją czy podobnymi działaniami. Jest to dużo bardziej złożone zagadnienie, co potwierdzają tytuły wydawnicze dostępne w naszym katalogu.

Zgodnie ze współczesnymi definicjami marketing należy traktować jako nieodłączny element biznesu nakierowanego tak naprawdę na klienta i dotarcie do niego oraz jego potrzeb czy oczekiwań. Więcej szczegółów na ten temat znaleźć można w opracowaniu zbiorowym Marketing. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania. Podręcznik ten porusza wieloaspektowość zagadnienia, omawiając między innymi aspekty finansowe związane z marketingiem czy przedstawiając autentyczne przykłady procesów marketingowych zachodzących w biznesie.

 

Media, reklama i marketing - podręczniki

Dołożyliśmy wszelkich starań, by do naszego asortymentu trafiły najlepsze pozycje wydawnicze związane z tematyką działań marketingowych. Dzięki temu możemy zaproponować Klientom spory wybór podręczników dotyczących bardzo ciekawej relacji pomiędzy marketingiem, a reklamą, promocją i mediami, które są z nim związane właściwie w sposób nierozerwalny.

Ciekawe ujęcie tematu prezentuje Reklama wczoraj i dziś - praca zbiorowa. W podręczniku tym omówione zostały, między innymi, modele komunikacji z klientem. A ta jest niezwykle istotna w procesie nie tylko sprzedaży, ale przede wszystkim budowania pozytywnego wizerunku marki czy też zachęcania odbiorców do podejmowania decyzji dotyczących wyboru konkretnego produktu czy usługi.

W podobnym kręgu tematycznym porusza się Anna Jupowicz-Ginalska, autorka książki Marketing medialny. W jaki sposób ten odłam marketingu wpływa na politykę, decyzje zakupowe, a do tego kreuje oczekiwania społeczne? Naukowe opracowanie tego zagadnienia z pewnością stanowi przykład podręcznika akademickiego, którego nie powinno zabraknąć na liście lektur przyszłych i obecnych marketingowców.

 

Biznes i marketing w nietypowych czasach

W ciągu ostatnich kilku lat świat zmienił się diametralnie. Pandemia koronawirusa, kryzysy finansowe i konflikty zbrojne w dużej mierze zmieniły sposób postrzegania otroczenia. Jak w takich sytuacjach funkcjonuje marketing? Do jakich zjawisk może prowadzić? Na podobne wątpliwości odpowiedzi szuka autor, Piotr Arak, w swojej książce Padnemonia.

Serdecznie zachęcamy do zapoznania się z pełną ofertą działu "Marketing - podręczniki akademickie". Zapewniamy zawsze przystępne ceny i najciekawszą ofertę.

Zaufane Opinie IdoSell
4.80 / 5.00 7092 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-03-18
Ogólnie w porządku. Jedna gwiazdka odjęta za szybkość wysyłki - zamawiając produkty dostępne na magazynie około godziny 9 rano liczyłem na to, że zostaną nadane jeszcze tego samego dnia jak w wielu sklepach internetowych/na allegro.
2024-03-17
Bardzo szybka dostawa.

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel