Książki o marketingu
Dodaj do porównania

Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing - Don Sexton, Donald J. Trump
38,45 zł / szt.
- Autorzy:
Dodaj do porównania

Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce - Julita Dąbrowska
34,68 zł / szt.
- Autorzy:
Dodaj do porównania

Niezwykła moc zadawania pytań w zarządzaniu ludźmi - Olga Rzycka
51,94 zł / szt.
- Autorzy:
Dodaj do porównania

Przyszłość marketingu - Dominika Kaczorowska-Spychalska, Magdalena Kalińska-Kula, Agata Mardosz-Grabowska, Matuszewska-Kubic
37,09 zł / szt.
Dodaj do porównania

Marketing na rynkach międzynarodowych - Wojciech Grzegorczyk
44,34 zł / szt.
- Autorzy:
Dodaj do porównania

Tworzenie doświadczeń klientów - Artur Urbański, Lucyna Dziewa
37,58 zł / szt.
- Autorzy:
Dodaj do porównania

SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy - Paweł Cengiel
31,28 zł / szt.
- Autorzy:
Dodaj do porównania

Accounting reporting and auditing - Joanna Katarzyna Sylwia Krasodomska Chłapek Kraje
66,20 zł / szt.
Dodaj do porównania

Nostalgia w zarządzaniu marką - Magdalena Grębosz-Krawczyk
80,73 zł / szt.
- Autorzy:
Dodaj do porównania

Strategie budowania marki i rozwoju handlu - red. Tomasz Domański
41,50 zł / szt.
- Autorzy:
Dodaj do porównania

Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion! - Allan Dib
31,28 zł / szt.
- Autorzy:
Dodaj do porównania

Marketing w przedsiębiorstwie ujęcie operacyjne - Anna Czubała, Roman Emanuel Niestrój, Angelika M.
41,50 zł / szt.
Dodaj do porównania

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski
42,51 zł / szt.
- Autorzy:
Dodaj do porównania

Kanały marketingowe - Louis W. Stern, El-Ansary Adel I., Anne T. Coughlan
33,90 zł / szt.
Dodaj do porównania

Aktywizowanie internacjonalizacji przedsiębiorstw - Paweł Pietrasiński
44,23 zł / szt.
- Autorzy:
Dodaj do porównania

Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce na przykładzie bibliotek województwa łódzkiego - Mariola Antczak, Magdalena Kalińska-Kula
35,54 zł / szt.