A - Książki obcojęzyczne
( ilość produktów: 9 )
ANALIZA BIZNESPLANU W ZAKRESIE MARKETINGU DETALICZNEGO W INDIACH - Baskaran Kamaladevi
301,61 zł / szt.
Oszczędzasz 1% (2,17 zł).
Wysyłka
- Autorzy:

Aktywne uczenie się i ocena edukacji w Indonezji - Amrianto M. Pd
303,17 zł / szt.
Oszczędzasz 1% (2,19 zł).
Wysyłka
- Autorzy:

Analiza kultury medialnej - Liu Fang
215,02 zł / szt.
Oszczędzasz 1% (1,30 zł).
Wysyłka
- Autorzy:

Analiza jakości obsługi klienta - Beatriz Campos Archila Merly
312,47 zł / szt.
Oszczędzasz 1% (2,28 zł).
Wysyłka
- Autorzy:

AI rewolucjonizuje marketing cyfrowy - Boris Ndjandjeu Lavoisier
306,44 zł / szt.
Oszczędzasz 1% (2,22 zł).
Wysyłka
- Autorzy:

ANALIZA KLIENTA DLA BANKOWOŚCI DETALICZNEJ W KIERUNKU STRATEGII MARKETINGOWEJ - Ngo Giang Thy
319,10 zł / szt.
Oszczędzasz 1% (2,35 zł).
Wysyłka
- Autorzy:

Analiza ryzyka i prognoza w finansach i ubezpieczeniach - Bubevski Vojo
531,36 zł / szt.
Oszczędzasz 1% (4,49 zł).
Wysyłka
- Autorzy:

Aspiracje zawodowe a niepokój akademicki - Thamarasseri Ismail
428,90 zł / szt.
Oszczędzasz 1% (3,46 zł).
Wysyłka
- Autorzy: